Ahad, 25 Ogos 2013

Jalan Teng..Teng Bila Rajuk Membawa Hati..

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Haa... adakah anda rasa tersalah masuk blog?

Perasaan anda membawa anda ke laman blog nun di sana, situ dan di sini..? kelakar sungguh..sahaja teman ingin mencuba aura.

Oh, muktamad..
kiranya hamba telah membuat keputusan setelah pertapaan satu hari mulai hari ahad 25/6/2013 hamba ingin membuat keputusan sebulat suara untuk fokus pada blog http://crafthydrangea.blogspot.com bagi menggantikan blog http://cahayacinta.com yang telah down teruk hampir sebulan lebih.. 

 Credit by Dia

Ya, memang ikutkan perancangan blog http://crafthydrangea.blogspot.com seperti anda tahu di bahagian si debar ( http://cahayacinta.com) ia adalah blog jualan. Maka untuk waktu yang terdesak ini hamba terpaksa tukarkan ia menjadi blog under wordpress kelak. Bila..? insyallah mungkin sebelum penghujung bulan sepuluh.

Andaikata blog http://cahayacinta.com telah pulih sedia kala hamba akan pindahkan segala entri di http://loveisshearing.blogspot.com dan di sini di bawa terus ke wordpress dalam blog http://cahayacinta.com. Mankala blog craft ia akan berjalan sepeti blog jualan seperti biasa. Yang menguntungkan cara begini sebab kedua-dua blog hamba under wordpress. Insyallah. Hamba benar-benar berharap pembeli akan memberi kepercayaan sepenuhnya pada blog jualan under worpress sebab ia merupakan blog berhosting berbayar. Uh, terpaksa korbankan jika inilah salah satu cadangan yang terbaik buat masa ini sementara mengumpul rm...rm..dan rm..

Bagi anda yang ingin masuk juga ke blog ini lagi persilakan tiada sekata dari pihak kastam..Doakan hamba dan anak-anak kapal blog hamba akan pulih walau dalam hati tidak pasti bila ia dapat di selesaikan..

Maaf dengan entri ini kerna hati hamba sedang kecewa mungkin perlu di rawat dengan cara sebegini.Terima kasih atas kenjungan anda di sini sesungguhnya hamba amat berasa terharu.

Wassalam..

4 ulasan:

  1. As salam buat kali pertama kali si teratak baru Suri.

    Nampaknya, hosting yg itu mmg benar2 menduga kesabaran yer. Moga2 ok lepas ni

    apapun, kami geng2 blogger pasti menyokong usaha Suri!

    BalasPadam
  2. mengeluh panjang...

    bila kecewa kita terlalu teruk
    apa yang perlu diingat ialah
    'tiada yang kekal di dunia ini'

    sabar dan redha adalah sebaik2 ubat

    BalasPadam
  3. hafiz
    wsalam.terima kasih rakan blogger rasa terharu bila ada ke sini memberi kata semangat..

    sungguh menduga kalau ikutkan mahu tinggalkan dunia maya sahaja tapi fikir alang jejak biar jejak sampai menjadi..

    terima kasih sekali lagi..

    BalasPadam
  4. tehr..
    benar sama sekali..boelh dikatakan sepanjang tahun ada sahaja blog down kalau tak serang virus dari ruang masalah hosting plk.kalau bukan hosting kod2 jadi prob..macam2 hallah..

    suka masuk blog blog jarang ada masalah,,,bahagia sungguh kalain berblogging.mungkin ini bahagian saya untuk jalani arena sungguh jauh ini..

    setuju redha yang pelru saya hadami selai yakiin dan usaha, terima kasih bro tehr..

    BalasPadam